niedziela, 25 sierpnia 2013

O Żyrafkowym w Letniej Akademii Szycia udziale - część 4

W kolejnym etapie Letniej Akademii Szycia Żaneta stanęła przed prawdziwym wyzwaniem. Jaka podkładka mogłaby się przydać wielbicielce serników wiedeńskich, która byłaby gotowa przeprowadzić się dla nich aż do Wiednia? Żaneta rozmyślała o tym prawie dwa tygodnie, aż wreszcie pomysł zakiełkował jej w głowie.



Pikowanie wymagało precyzji, więc Żaneta musiała się bardzo skupić, żeby prawidłowo je wykonać.

Wszywanie lamówki to natomiast była pestka dla Żanety.

W rezultacie powstała podkładka, na której znajdzie się miejsce na talerz z serniczkiem i widelczyk oraz serwetkę.

Z drugiej strony Żaneta nie zapomniała umieścić metki swojej pracowni.

 

*****
Jakiś czas już minął, od kiedy wygrałam u LoliJoo w zabawie "Kto pierwszy, ten lepszy, a kto drugi, jeszcze lepszy" i wreszcie czas się zrewanżować. Aby wygrać jeden z poniższych zestawów, wystarczy tylko w komentarzu pod tym postem wyrazić chęć jego przygarnięcia. Dwie pierwsze osoby, które to zrobią, otrzymają ode mnie przesyłkę z wybranym zestawem. Oczywiście, kto pierwszy, ten ma pierwszeństwo wyboru :)

Photo by Żaneta Żyrafko

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pierwsza, pierwsza, napisz mi proszę mail z adresem i informacją, który zestaw wybierasz :)

      Usuń
  2. Bardzo praktyczna i ładna podkładka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Że też się nie zapisałam na Letnią Akademię Szycia. Podkładki super fajne. Czyli ja jestem druga na zestawik??! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że jesteś drugą chętną, więc napisz do mnie proszę mail z adresem :)

      Dziękuję!

      Usuń
  4. Witam :) Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, zapraszam :)
    http://notoszyjemy.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tu sobie poczytać i żałuję bardzo, że spóźniłam się na sprite'a :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci tutaj miło :)

      Trzymam kciuki za jakąś kolejną rozdawajkę!

      Usuń
  6. Pod zdobyczą z Rossmana leży i czeka wyróżnienie:)

    http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/08/zdobycz-z-rossmana.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna podkładka:)) U mnie też na ostatnią chwilę wszystko:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to nazywam produktywnym zarządzaniem czasem ;)

      Dziękuję!

      Usuń
  8. i Ja już ciebie też mam ....dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Żaneta ma tą fajną magnetyczna podkładkę na szpilki co to jej już w sklepie Utkani nie ma... A czy lamówka jest przyszyta ręcznie, czy to tylko fastryga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lamówka przyszyta ręcznie, ale się spieszyłam i dosyć rzadko wbijałam igłę ;) A magnetyczną podkładkę na szpilki zakupiłam tu

      Usuń
  10. oo widzę że też bierzesz udział w Akademi, zgrabna podkładka...ja nadal szuma swojego sposobu na lamówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby się szybko z tą lamówką udało :) Akademia jest w tym zakresie bardzo przydatna.

      Usuń
  11. podkładka rewelacyjna! uchwyt na serwetkę bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za wszystkie miłe słowa, a krytykę z pokorą przyjmuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...